null Önkéntes kivonást kezdeményezett a FrieslandCampina

Önkéntes kivonást kezdeményezett a FrieslandCampina

Önkéntes kivonást kezdeményezett a FrieslandCampina
2020. február 21, péntek

A FrieslandCampina Hungária Zrt. beszállítói információk alapján önkéntesen, saját hatáskörben kivonta az alábbi azonosító adatokkal rendelkező termékét a piacról, majd a kivonásról felelős vállalkozóként értesítette a Nébih-et.

A termék adatai:

  • Landliebe epres joghurt 500g (minőség-megőrzési idő: 25.02.2020, 03.03.2020, 11.03.2020)
  • Landliebe epres joghurt 450g (minőség-megőrzési idő:21.02.2020, 27.02.2020, 05.03.2020, 12.03.2020)
  • Landliebe réteges epres joghurt 150g (minőség-megőrzési idő:24.02.2020, 02.03.2020, 15.03.2020)
     

A Nébih azt javasolja, hogy aki vásárolt a fenti azonosítókkal ellátott termékből, elővigyázatosságból ne fogyassza el azt.


Friss hírek

Kutatási együttműködés a Debreceni Egyetem és a Nébih között:  egyetemi tudással a vaddisznóállomány feltérképezésére
2021. október 13, szerda

Kutatási együttműködés a Debreceni Egyetem és a Nébih között: egyetemi tudással a vaddisznóállomány feltérképezésére

A vadon élő állatok által terjesztett fertőzések kimutatására és megelőzésére szolgáló speciális monitoring rendszer kidolgozását tűzte ki célul a Debreceni Egyetem Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Kara és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih). Az erről szóló kutatási együttműködési megállapodást október 13-án a Vadászati és Természeti Világkiállításon írta alá Dr. Stündl László, a Debreceni Egyetem dékánja és Dr. Oravecz Márton, a Nébih elnöke.

Tovább >

Újra képernyőn a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy
2021. október 8, péntek

Újra képernyőn a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy

Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) közreműködésével. A kommunikációs kampányt több nagyívű fejlesztés, például online pályázati rendszer létrehozása és az információs felületek megújítása előzte meg az elmúlt hónapokban. Az újítások eredményeit és a KMÉ-védjegy alapértékeit teszi most mindenki számára láthatóvá az októberben induló médiakampány.

Tovább >