null EU riasztás: nem jelölt allergént mutattak ki egy indiai fűszerkeverékben

EU riasztás: nem jelölt allergént mutattak ki egy indiai fűszerkeverékben

EU riasztás: nem jelölt allergént mutattak ki egy indiai fűszerkeverékben
2018. február 16, péntek

Nem jelölt allergén összetevőt, szulfitot talált a Chana masala indiai fűszerkeverékben a dán hatóság, ezért a terméket ki kell vonni a forgalomból az Unióban. A termékből – Németországon keresztül – Magyarországra is érkezett. 

A termék azonosító adatai:

  • Név: MDH Chana masala
  • Kiszerelés: 100g
  • Tételszám: NO 81
  • Minőségmegőrzési idő: 2019.01.30.
  • RASFF referenciaszám: 2018.0390

A Nébih tájékoztatja a lakosságot, hogy a termék a szulfitra érzékeny fogyasztóknál allergiás reakciókat válthat ki, ezért esetükben a fogyasztása elkerülendő.


A termék fotói:


Friss hírek

Kutatási együttműködés a Debreceni Egyetem és a Nébih között:  egyetemi tudással a vaddisznóállomány feltérképezésére
2021. október 13, szerda

Kutatási együttműködés a Debreceni Egyetem és a Nébih között: egyetemi tudással a vaddisznóállomány feltérképezésére

A vadon élő állatok által terjesztett fertőzések kimutatására és megelőzésére szolgáló speciális monitoring rendszer kidolgozását tűzte ki célul a Debreceni Egyetem Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Kara és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih). Az erről szóló kutatási együttműködési megállapodást október 13-án a Vadászati és Természeti Világkiállításon írta alá Dr. Stündl László, a Debreceni Egyetem dékánja és Dr. Oravecz Márton, a Nébih elnöke.

Tovább >

Újra képernyőn a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy
2021. október 8, péntek

Újra képernyőn a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy

Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) közreműködésével. A kommunikációs kampányt több nagyívű fejlesztés, például online pályázati rendszer létrehozása és az információs felületek megújítása előzte meg az elmúlt hónapokban. Az újítások eredményeit és a KMÉ-védjegy alapértékeit teszi most mindenki számára láthatóvá az októberben induló médiakampány.

Tovább >