Előszoba az elektronikus ügyintézéshez
Az elektronikusan intézhető élelmiszerlánc-felügyeleti ügyek száma dinamikusan növekszik a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében (ÜPR). A fokozódó igények megbízható kiszolgálása érdekében az ügyintézés biztonságát támogató újdonság fogadja az ügyfeleket a mai naptól.
A 2022. január 19-ét követő első belépéskor egy felugró ablak jelenik meg a rendszerben. Ebben az „előszobában” a felhasználónak egy kattintással nyilatkoznia kell arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el. Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy melyik megbízó nevében kívánja igénybe venni a Nébih elektronikus szolgáltatásait. Az ügyfél-listában történő navigációt pedig a korábbinál részletesebb, átláthatóbb szűrési és rendezési lehetőségek támogatják a jövőben.
A meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát.
A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével (ÜPR) kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén keresse a Nébih ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024;
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu.