Rendszerszervezés és felügyelet

A Rendszerszervezési és Felügyeleti Igazgatóság feladata az egységes információ menedzsment megvalósításának támogatása, ennek érdekében a Nébih informatikai rendszereivel összefüggő szakmai irányítási feladatok, valamint az informatikai architektúra koncepció kialakítása és az abba illeszkedő informatikai fejlesztések kidolgozása, a kapcsolódó projektek támogatása és az informatikai üzemeltetés. Így többek között gondoskodik a stratégia végrehajtásának alapját képező különböző informatikai fejlesztések eredményes, költséghatékony, optimális megvalósításáról. Ezen felül koordinálja az éves élelmiszerlánc-felügyeleti ellenőrzési és mintavételi tervek egységes tervezését, kiadását és végrehajtását.

Osztályok:
     1.    Adatvagyon-menedzsment és Tervezési Osztály.
     2.    Helyszíni Feladattámogatási Osztály
     3.    KFI és Elemzési Osztály
     4.    Projektmenedzsment Osztály
     5.    Standardizációs Osztály
     6.    Stratégiai és Szabályozási Osztály
     7.    Szakmai Feladattámogatási Osztály
     8.    Törzsadat Osztály

Elérhetőségek:
Cím: 1024 Budapest, Kis Rókus u. 15/b.
Levelezési cím: 1537 Budapest Pf. 407.
Központi telefon: 06-1/336-9463
E-mail: refi@nebih.gov.hu