null Előszoba az elektronikus ügyintézéshez

Előszoba az elektronikus ügyintézéshez

2022. január 20, csütörtök

Az elektronikusan intézhető élelmiszerlánc-felügyeleti ügyek száma dinamikusan növekszik a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében (ÜPR). A fokozódó igények megbízható kiszolgálása érdekében az ügyintézés biztonságát támogató újdonság fogadja az ügyfeleket a mai naptól.

A 2022. január 19-ét követő első belépéskor egy felugró ablak jelenik meg a rendszerben. Ebben az „előszobában” a felhasználónak egy kattintással nyilatkoznia kell arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el. Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy melyik megbízó nevében kívánja igénybe venni a Nébih elektronikus szolgáltatásait. Az ügyfél-listában történő navigációt pedig a korábbinál részletesebb, átláthatóbb szűrési és rendezési lehetőségek támogatják a jövőben. 
A meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát. 

A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével (ÜPR) kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén keresse a Nébih ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024;
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu.
 


Friss hírek

2024. április 19, péntek

Változnak az állategészségügyi diagnosztikai vizsgálatok költségei

A Nébih ezúton tájékoztatja az ügyfeleit, hogy 2024. május 1-től az utánvétes fizetési módhoz kapcsolódó költségekben változás várható.

Tovább >

2024. április 19, péntek

Májusban fontos határidő érkezik a szőlő-szaporítóanyagot termesztők és forgalmazók számára

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a szőlő-szaporítóanyagok előállításával és forgalmazásával foglalkozók figyelmét, hogy a tevékenységük bejelentésének határideje 2024. május 20.

Tovább >