Az igazgatási szünetről a Nébihben
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket és Partnereinket, hogy a 369/2022. (IX.29.) Korm. rendelet alapján 2022. december 22. és 2023. január 6. között – a kormányzati igazgatási szünetre tekintettel – a normál ügyintézés hivatalunkban is szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatal előtt folyó hatósági/hivatali és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Fenti időszak alatt a Hivatalnál a személyes ügyfélfogadás és a telefonos ügyfélszolgálat is szünetel, továbbá a beérkező megkeresések és küldemények nem kerülnek átvételre, a beadványok személyesen nem nyújthatók be. A ZöldSzámra érkező közérdekű bejelentéseket a más munkaszüneti napokon is alkalmazott gyakorlat szerint üzenetrögzítőn fogadjuk. A sajtómegkereséseket továbbra is a nebih@nebih.gov.hu e-mail címre várjuk.
Rendkívüli esetben:
- élelmiszerlánc-biztonsági vizsgálatok kapcsán kérjük, írjon az eli@nebih.gov.hu címre,
- állategészségügyi vizsgálatok témában pedig keresse kollégáinkat az adi@nebih.gov.hu elérhetőségen.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal