null

Az Európai Unió támogatásával megvalósult projektek

null A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez

A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez

A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez
2015. március 19, csütörtök

Befejeződött a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) „EKOP-2.A.3-2013-2014-0002” azonosító számú projektje, melynek során a hivatal megteremtette a kapcsolódás lehetőségét a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez (EFER). A fejlesztés révén a hivatal ügyfelei több új elektronikus fizetési lehetőséget is igénybe vehetnek a jövőben.

A „NÉBIH kapcsolódása a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez” elnevezésű projekt célja, hogy a hivatal ügyfelei számára újabb elektronikus fizetési megoldásokat nyújtson az eddigi lehetőségek megtartása mellett. A fejlesztések eredményeként három lehetőséggel bővülnek a fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés POS (point of sale) terminálon keresztül;
  • Internetes bankkártyás fizetés (VPOS – virtual point of sale);
  • Házibank fizetési mód.

A csatlakozással lehetővé válik az elektronikus fizetés az intézmény informatikai rendszerei esetében. A fejlesztés megfelelően kiszolgálja a különböző szakrendszerek igényeit, továbbá kellő rugalmasságot biztosít a számos szakrendszerrel és különálló gazdálkodási rendszerrel rendelkező NÉBIH számára. A banki kapcsolatok és a technológia megoldások szempontjából az elektronikus fizetési módok konszolidációja is megvalósul.

Az EFER a közigazgatási elektronikus ügyintézés érdekében tett törekvésekhez illeszkedően nyújt elektronikus fizetési szolgáltatást. A rendszer lehetővé teszi az egy ügyhöz tartozó, több jogcímen fizetendő tételek egy tranzakcióval történő fizetését, és elvégezi az elszámolást a célszámlák irányába. Emellett előállítja az utalási megbízás analitikáját is, melyet átad a csatlakozó szervezet részére és végül elvégzi a tranzakciós díjelszámolást.

 

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség
Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztálya
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi utca 20-22.
Tel.: +36 40 638-638
E-mail cím: palyazat@me.gov.hu

 

Projekt alapadatai:
Cím: A NÉBIH kapcsolódása a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez
Azonosító: EKOP-2.A.3-2013-2014-0002
Támogatási összeg: 39,87 millió Ft
Kedvezményezett: Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal
Megvalósítás helyszíne: 1024 Bp, Keleti Károly u. 24.

 

 

 

 

 

 

 

Letölthető dokumetum
Jogszabályi keretek



 


Friss hírek

Az egész országban megszűnik a tűzgyújtási tilalom
2022. szeptember 27, kedd

Az egész országban megszűnik a tűzgyújtási tilalom

Az eddig lehullott, valamint az elkövetkező napokban várható csapadékmennyiséget figyelembe véve a hatóság 2022. szeptember 28-tól feloldja a tűzgyújtási tilalmat a még korlátozással érintett Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád megyében. Ezzel az intézkedéssel Magyarország teljes területén megszűnik a tűzgyújtási tilalom.

Tovább >

Nemzetközi radioaktivitásmérő terepgyakorlatot tartott a Nébih
2022. szeptember 26, hétfő

Nemzetközi radioaktivitásmérő terepgyakorlatot tartott a Nébih

Immár harmadik alkalommal szervezett továbbképzést a Nébih a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség seibersdorfi laboratóriumával közösen. . A 26 ország részvételével szeptember 12-23 között Pécsett zajló esemény a NAÜ regionális projektje* részeként valósult meg. Célja a környezeti radioaktivitás ellenőrzésének és az eredmények értékelésének fejlesztése, valamint a helyszíni mérések lehetőségeinek bemutatása volt.

Tovább >