null

null A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez

A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez

A NÉBIH kapcsolódik a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez
2015. március 19., csütörtök

Befejeződött a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) „EKOP-2.A.3-2013-2014-0002” azonosító számú projektje, melynek során a hivatal megteremtette a kapcsolódás lehetőségét a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez (EFER). A fejlesztés révén a hivatal ügyfelei több új elektronikus fizetési lehetőséget is igénybe vehetnek a jövőben.

A „NÉBIH kapcsolódása a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez” elnevezésű projekt célja, hogy a hivatal ügyfelei számára újabb elektronikus fizetési megoldásokat nyújtson az eddigi lehetőségek megtartása mellett. A fejlesztések eredményeként három lehetőséggel bővülnek a fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés POS (point of sale) terminálon keresztül;
  • Internetes bankkártyás fizetés (VPOS – virtual point of sale);
  • Házibank fizetési mód.

A csatlakozással lehetővé válik az elektronikus fizetés az intézmény informatikai rendszerei esetében. A fejlesztés megfelelően kiszolgálja a különböző szakrendszerek igényeit, továbbá kellő rugalmasságot biztosít a számos szakrendszerrel és különálló gazdálkodási rendszerrel rendelkező NÉBIH számára. A banki kapcsolatok és a technológia megoldások szempontjából az elektronikus fizetési módok konszolidációja is megvalósul.

Az EFER a közigazgatási elektronikus ügyintézés érdekében tett törekvésekhez illeszkedően nyújt elektronikus fizetési szolgáltatást. A rendszer lehetővé teszi az egy ügyhöz tartozó, több jogcímen fizetendő tételek egy tranzakcióval történő fizetését, és elvégezi az elszámolást a célszámlák irányába. Emellett előállítja az utalási megbízás analitikáját is, melyet átad a csatlakozó szervezet részére és végül elvégzi a tranzakciós díjelszámolást.

 

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség
Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztálya
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi utca 20-22.
Tel.: +36 40 638-638
E-mail cím: palyazat@me.gov.hu

 

Projekt alapadatai:
Cím: A NÉBIH kapcsolódása a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez
Azonosító: EKOP-2.A.3-2013-2014-0002
Támogatási összeg: 39,87 millió Ft
Kedvezményezett: Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal
Megvalósítás helyszíne: 1024 Bp, Keleti Károly u. 24.

 

 

 

 

 

 

 

Letölthető dokumetum
Jogszabályi keretek



 


Friss hírek

Tűzgyújtási tilalom az alföldi térségben
2021. június 18., péntek

Tűzgyújtási tilalom az alföldi térségben

Idén elmarad a medárdi esős időjárás: a június, ami általában a legmagasabb csapadékösszegű hónapunk, eddig igencsak száraz, és a következő 6-8 nap során sem várható kiadós, áztató eső. Az alföldi térség erdőterületein található avar, gyep és tűlevél réteg kiszáradása miatt fokozott tűzveszély alakult ki. 2021. június 19-től három megyében életbe lép a tűzgyújtási tilalom. A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a lakosság figyelmét, hogy legyenek fokozottan körültekintőek, Magyarországon ugyanis az erdőtüzek 99 százalékát emberi mulasztás okozza.

Tovább >

Jelentős változások az állategészségügyi diagnosztikában – jön a digitális LABOR szakrendszer
2021. június 17., csütörtök

Jelentős változások az állategészségügyi diagnosztikában – jön a digitális LABOR szakrendszer

2021. július 1-jétől több lépcsőben valósul meg az állategészségügyi diagnosztikához kapcsolódó adminisztratív rendszer átvezetése a digitális térbe. A változások, újítások alapvetően két jelentős témakört érintenek: az ügyviteli rendszer digitalizációján túl életbe lép az ún. egyetemleges felelősségvállalás. A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) modernizációs intézkedései elsősorban a vizsgálatok megrendelésének egyszerűsítését, valamint a hiteles és gyors eredményközlést támogatják.

Tovább >