Regisztráció és változásbejelentés
-
Mi a teendő, ha megváltoztak a cég/egyéni vállalkozó/magánszemély adatai? Milyen adatváltozásokat kell bejelenteni a Nébih felé?
Az ügyfél köteles 15 napon belül bejelenteni – T1M adatlapon –, ha az adataiban (név, cég elnevezése, lakóhely, székhely) változás áll be. Az adatlapot postai úton tudja megküldeni Hivatalunk részére az alábbi címre:
Nébih, 1525 Budapest, Pf. 121.
Szintén bejelentésre kötelezett a gazdasági társaság/egyéni vállalkozó, ha csődeljárás, felszámolás vagy végelszámolás alá kerül, valamint ha jogutódlással vagy jogutód nélkül megszűnik. Kérjük, ilyen esetekben küldje meg a felugyeletidij@nebih.gov.hu email címre az ezzel kapcsolatos dokumentumok másolatát.
Amennyiben Ön MVH regisztrációs számmal rendelkezik, a Magyar Államkincstártól kell kérnie az adatmódosítást, kérjük vegyék fel velük a kapcsolatot: www.mvh.allamkincstar.gov.hu.
-
Nem sikerül belépnem az Ügyfélprofil oldalra (https://upr.nebih.gov.hu/login). Mi a teendőm?
Javasoljuk, hogy a belépéshez készítse elő személyi igazolványát, vagy lépjen be a https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu oldalon a saját adatai megtekintéséhez.
Fontos, hogy a belépés során a fent említett helyeken szereplő adatokkal megegyező információkat adjon meg!
Például:
- névként a viselt nevét írja be, ne a születési nevét.
- születési helynél nem elegendő a „Budapest” megadása, ha a személyi igazolványán „Budapest 06” szerepel.Kérdés esetén keresse fel a Nébih ügyfélszolgálatát a következő elérhetőségek valamelyikén:
Telefonszám: 06-1/336-9024
E-mail: felugyeletidij@nebih.gov.hu