null Változás! Ezentúl az új portálról érhetőek el a NÉBIH anyagai és rendszerei

Változás! Ezentúl az új portálról érhetőek el a NÉBIH anyagai és rendszerei

Változás! Ezentúl az új portálról érhetőek el a NÉBIH anyagai és rendszerei
2017. november 30, csütörtök

Mostantól egyetlen weboldalon, a portal.nebih.gov.hu honlapon érhetőek el a NÉBIH tájékoztató anyagai, nyomtatványai, valamint szakrendeszerei is. 

A változás az alábbi szakrendszereket és az ezekhez tartozó meghatalmazás kezelő felület érinti:
  • ENAR
  • BÜHG
  • BOR
  • EUTR
  • Felügyeleti díj bevallás

Ügyfeleink a továbbiakban fenti ügyeket a főoldal alján található Ügyfélprofil/Ügyfélkapu menüből, vagy közvetlenül az alábbi linkre kattintva tudják elérni: https://upr.nebih.gov.hu/login

Az eddigi visszajelzések alapján néhány partnerünknél előfordulnak fennakadások a felületen való ügyintézés során. Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben a hibát jelzik ügyfélszolgálatunkon, lehetőség van igazolás kiállítására az ENAR bejelentési kötelezettségek ezen ok miatti csúszásából eredő következmények elkerülése érdekében.

További kérdés esetén keressék a NÉBIH ügyfélszolgálatát a következő elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9024
email: felugyeletidij@nebih.gov.hu


Friss hírek

Növénykórtani bemutató Szarvason
2022. szeptember 23, péntek

Növénykórtani bemutató Szarvason

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával (NAK) együttműködve a toxintermelő gombákkal szembeni rezisztencia szerepét ismertették a Nébih kutatói a Szarvasi Fajtakísérleti Állomáson szeptember 20-án.

Tovább >

Megkezdődött a drónos növényvédelmi szolgáltatók támogató ellenőrzési kampánya
2022. szeptember 23, péntek

Megkezdődött a drónos növényvédelmi szolgáltatók támogató ellenőrzési kampánya

Támogató szemlékkel segíti a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a permeteződrónos növényvédelmi szolgáltatók jogszabályoknak megfelelő feladatvégzését. A nemrégiben indult ellenőrzések során a hatóság mindenekelőtt a jogszerűség érdekében elvárt feltételekről tájékoztatja a szolgáltatókat. Egyúttal felméri azt is, milyen tipikus hibák és hiányosságok fordulnak elő a munkavégzésük során, illetve mely területeken igénylik az alaposabb hatósági tájékoztatást és segítségnyújtást.

Tovább >