Vissza

Regisztráció lépései új ügyfél esetén

Regisztráció lépései új ügyfél esetén

Regisztráció lépései új ügyfél esetén

A felügyeleti díj bevallásához szükséges regisztrációt az alábbi lépéseken keresztül

A felügyeleti díj bevallásához szükséges regisztrációt az alábbi lépéseken keresztül teheti meg.

  1. Az Élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallás elkészítéséhez Ügyfélkapus regisztráció szükséges. Fontos tudni, hogy Ügyfélkapun keresztül kizárólag magánszemély regisztrálhat. Amennyiben társas vállalkozás/gazdálkodó szervezet bevallását szeretné elkészíteni, mint meghatalmazott teheti meg a belépést követően.

  2. Az ügyfélkapu működésével és a regisztrációval kapcsolatos információkat a https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/ címen találja meg.

  3. Amennyiben már rendelkezik a bevallás elkészítéséhez szükséges ügyfélkapus azonosítóval, a NÉBIH honlap főoldalán található E-ügyintézés menüpontban az „Ügyfélkapu bejelentkezés” mezőre kattintva az Ügyfélkapu oldalára navigálja a rendszer, ahol a felhasználónév és jelszó kitöltésével kell belépni. A sikeres belépést követően automatikusan visszatér a honlapunkra. Az E-ügyintézés- „Ügyfélkapu bejelentkezés” gomb www.nebih.gov.hu honlap bal oldalán az oldal közepén, a portal.nebih.gov.hu honlap alján található.
     

     

  4. Következő lépésként ellenőriznie kell, hogy a belépett felhasználó szerepel-e NÉBIH és az MVH közös ügyfélnyilvántartásában. 
    (A regisztráció megkezdése előtt célszerű előhívni a http://www.magyarország.hu/ oldalon a „Saját adatokat”, valamint ellenőrizni, hogy az ott megadott e-mail cím aktív-e. Amennyiben az e-mail cím nem megfelelő - mert például már nem élő -, akkor a  http://www.magyarorszag.hu/ honlapon szükséges javítani, hiszen az eltérő e-mail cím is okozhat belépési problémát.)
    A „Személyes adatok megadása” mezőre kattintva kérjük, töltse ki a természetes azonosítóit (születési hely, születési idő, anyja neve), majd kattintson az „Adatok ellenőrzése” mezőre. A megadott, és az ügyfélkapu által viszontazonosított adatok alapján a rendszer megpróbálja beazonosítani. Fontos, hogy az Ügyfélkapun rögzített adatoknak pontosan meg kell egyezniük a honlapunkon kitöltött személyes adatokkal.

     

  5. Abban az esetben, ha nem szerepel a fent említett ügyfélnyilvántartásban, akkor a természetes azonosítói mellett –  néhány további adat megadását követően – a rendszer rögzíti adatait a NÉBIH – MVH közös ügyfélnyilvántartásában.
    Az adatok kitöltését követően a „Regisztráció” mezőre kattintva, a rendszer – sikeres azonosítást vagy rögzítést követően – automatikusan továbblép az E-ügyintézés oldalra, ahol nyolc menüpont közül választhat. Ha ezt látja, regisztrációja sikeres volt.

  6. Amennyiben az elektronikus regisztráció valamely okból sikertelen kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat a 06-1/336-9024-es telefonszámon, hogy munkatársunk segítségére lehessen.

  7. Regisztrációt követően: 
        - 6. menüpont : meghatalmazás készítése képviselet esetén
        - 8. menüpont: bevallás készítése saját jogon

     

    -
     

Lehetséges hibaüzenetek

Regisztrációkor azt jelzi a rendszer, hogy „Ezekkel az adatokkal nincs ügyfélkapu regisztráció”. Mit jelent a hibaüzenet?

A http://www.magyarorszag.hu/ oldalon megadott adatok (név, születési hely és idő, anyja neve) nem egyeznek azokkal az adatokkal, amelyeket Ön a regisztráció során megadott a NÉBIH oldalán. Kérjük, hogy lépjen be a http://www.magyarorszag.hu/ oldalon az ügyfélkapujába, és tekintse meg az adatait a „Saját adatokra” menüpontra kattintva.

 

A regisztráció során a regisztráció gombra kattintva egy fehér felület jelenik meg, mi lehet az oka?

Jellemzően akkor fordul elő ez a probléma, ha  két regisztráló személy e-mail címe az ügyfélkapuban megegyezik (például egy adott könyvelőiroda e-mail címe került mindkettőnél megadásra), akkor a rendszer nem engedi a regisztrációt. Ilyenkor célszerű annak a személynek az e-mail címét módosítani a www.magyarorszag.hu –n (a „saját adatok” rész alatt), akinél a probléma megjelent.

Átlagos (0 Szavazatok)