Vissza

Regisztráció lépései MVH- regisztrációs számmal és/vagy NÉBIH partnerazonosítóval rendelkező ügyfél esetén

Regisztráció lépései MVH- regisztrációs számmal és/vagy NÉBIH partnerazonosítóval rendelkező ügyfél esetén

Regisztráció lépései MVH- regisztrációs számmal és/vagy NÉBIH partnerazonosítóval rendelkező ügyfél esetén

Az MVH számmal rendelkező ügyfél a felügyeleti díj bevallásához szükséges regisztrációt az alábbi lépéseken keresztül teheti meg.

  1. FONTOS: Amennyiben az Önt meghatalmazó társas vállalkozás/gazdálkodó szervezet is rendelkezik MVH regisztrációs számmal, vagy NÉBIH partnerazonosítóval, kérjük, bejelentkezéskor azt NE használják. Ügyfélkapun keresztül kizárólag magánszemély léphet be, fenti azonosítók megadása a kizárólag a regisztráló magánszemély beazonosítását könnyíti. Így, amennyiben Ön – mint magánszemély – rendelkezik MVH regisztrációs számmal vagy NÉBIH Partnerazonosítóval ez esetben a felügyeleti díj bevallásához szükséges regisztrációt az alábbi lépéseken keresztül teheti meg. Az Élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallás elkészítéséhez Ügyfélkapus regisztráció szükséges. Az ügyfélkapu működésével és a regisztrációval kapcsolatos információkat https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/ címen találja meg.

  2. Amennyiben már rendelkezik a bevallás elkészítéséhez szükséges ügyfélkapus azonosítóval, a NÉBIH honlap főoldalán található E-ügyintézés menüpontban az „Ügyfélkapu bejelentkezés” mezőre kattintva az Ügyfélkapu oldalára navigálja a rendszer, ahol a felhasználónév és jelszó kitöltésével kell belépni. A sikeres belépést követően automatikusan visszatér a honlapunkra.
  3. Az E-ügyintézés- „Ügyfélkapu bejelentkezés” gomb www.nebih.gov.hu honlap bal oldalán az oldal közepén, a portal.nebih.gov.hu honlap alján található.
                                                     

  4. Következő lépésként ellenőriznie kell, hogy a belépett felhasználó szerepel-e a NÉBIH és az MVH közös ügyfélnyilvántartásában. (A regisztráció megkezdése előtt célszerű előhívni a http://www.magyarország.hu/ oldalon a „Saját adatokat”, valamint ellenőrizni, hogy az ott megadott e-mail cím aktív-e. Amennyiben az e-mail cím nem megfelelő (mert például már nem élő), akkor a http://www.magyarorszag.hu/  honlapon szükséges javítani, hiszen az eltérő e-mail cím is okozhat belépési problémát.)

  5.   

     

  6. A belépéshez szükséges MVH regisztrációs számot vagy Partnerazonosítót a megfelelő rubrikába beírva majd az „Adatok ellenőrzése” mezőre kattintva a keresés eredményeképpen a rendszer kiírja az adatbázisunkban nyilvántartott adatokat.
    - Amennyiben a feltűntetett személyes adatok Ön szerint helyesek, a lap alján található „Regisztráció” mezőre kattintva,  azonosítást követően automatikusan továbblép az E-ügyintézés oldalra, ahol nyolc menüpont közül választhat. Ha ezt látja, regisztrációja sikeres volt.
    Amennyiben a feltűntetett személyes adatok Ön szerint tévesek, akkor azok javítására – a személyes adatok védelme érdekében – közvetlenül nincs lehetőség.

  7. Módosításra MVH-s ügyfél esetén a G002-es nyomtatvány (http://www.mvh.gov.hu/ ), NÉBIH partner esetén a T1- partner bejelentő lap kitöltésével és az illetékes hivatalhoz történő megküldéssel van lehetőség. Levelezési cím: NÉBIH - 1525 Budapest, Pf.121.
  8. Hivatalunk a T1-es partner bejelentő lap rögzítését követően e-mail-ben, vagy telefonon értesíti a változások rögzítésének megtörténtéről.
    Kérjük, a nyomtatványon minden esetben adja meg elérhetőségét kapcsolatfelvétel céljából.
  9. Regisztrációt követően:  
        - 6. menüpont : meghatalmazás készítése képviselet esetén
        - 8. menüpont: bevallás készítése saját jogon

 

Lehetséges hibaüzenetek:

Már regisztráltam, mégsem tudok belépni, mert a rendszer ismételt regisztrációt kér. Mi lehet az oka?

Amennyiben ügyfélkapus adataiban változás áll be (név, email-cím)  a változásokat minden esetben be kell jelenteni. Kérjük, ebben az esetben keresse fel Ügyfélszolgálatunkat (telefon: 06/1-336-9024, e-mail: felugyeletidij@nebih.gov.hu).

Már regisztráltam, de nem emlékeztem rá, így újra megpróbáltam. A rendszer az alábbi hibaüzenet írja ki: „Már van ilyen partner!”

Kérjük, ebben az esetben keresse fel Ügyfélszolgálatunkat (telefon: 06/1-336-9024, e-mail: felugyeletidij@nebih.gov.hu).

Átlagos (0 Szavazatok)